Reklamní mikiny, trička, ručníky a čepice pro firmy a jednotlivce

Touha odlišit se a reprezentovat jednotlivce, či skupinu nebo firmu na veřejnosti, přiměla výrobce technologií reklamních potisků vyvíjet nové způsoby s využitím výpočetní techniky. A tak se dnes setkáváme s výšivkami a s potiskem, které velmi přesně kopírují tvary na šablonách. Výsledkem je profesionální výrobek za rozumnou cenu.
meditace v čepici.jpg

Výšivky

Výšivky jsou bezpodmínečně nejtrvanlivější metodou, jak označit textil za jedinečný kus oděvu. Pochopitelně se nevyšívá ručně, ale celý proces spočívá ve strojní výrobě pomocí předlohy. Výšivkami se zdobí reflexní vesty, reklamní mikiny, kšiltové a zimní čepice, trička, mikiny, cyklistické dresy, a další výrobky.
trika na plotě.jpg

Sítotisk

Ten je stále velmi rozšířený a využívá se zejména pro velké série firemních potisků různých reklamních předmětů. Nejčastěji čepic a triček. Výsledek tisku je překvapivě precizní, je barevně stálý i po mnoha pracích cyklech a pro zadavatele představuje dobrý poměr cena/výkon.

Potisk vetkaný do ručníků a osušek

Strojní způsob vetkané textilie do koupelnových souprav představuje vynikající řešení, jak prezentovat firmu na veřejnosti. Proces tkaní probíhá podle šablony vytvořené na počítači ve speciálním software. Tvar výšivky se provádí s velkou přesností, na desetiny milimetru.

Plnospektrální barevná bordura

V současné době často využívaná technologie, jakožto úsporná varianta celoplošného potisku. Tisknout lze jakékoliv barevné předlohy na různobarevném pozadí. Tisková bordura je vytvořena ze 100 procentního polyesteru a potisk se realizuje pomocí plnobarevné sublimační techniky CMYK 40. Tímto způsobem se tiskne i na větší série výrobků. Nejčastěji jde o koupelnové osušky, trička a mikiny.
mikina Adidas.jpg

Laserový nebo inkoustový tisk

Nejmodernější způsob a také nejjednodušší, co se týče přípravy tisku i samotného zpracování. Tisk probíhá přímo z počítačového programu bez dalších mezičlánků a pomocných prací. Potisknout lze jak velké série reklamních předmětů, tak i jednotlivé kusy. Nejčastěji se s touto produkcí setkáváme u triček na různé soukromé párty, nebo společenské akce, např. sportovní firemní utkání, teambuildingy, různé recese, dětské tábory, vodácké a trampské akce, atd.